maanantai 30. lokakuuta 2017

Loistava asiakaspalvelu

Loistava asiakaspalvelu

Asiakastyytyväisyys on tärkeä asia. Onko se teillä kunnossa? Jos sanot itsellesi, että on niin perustuuko se faktaan vai tunteeseesi? Jos tunteeseen niin mihin tunteesi perustuu? Lue tämä ja mieti sitten asia uudestaan.

Hyvä johtaja. Milloin sinä sait viimeksi hyvää asiakaspalvelua eli/tai kohtasit hyvän myyjän? Haluatko kuulla ikävän asian? Kerron sen silti: Jos tämä sama kysyttäisiin teidän asiakkailta niin hekään ei muistaisi, että milloin se tapahtui. Loistavaa palvelua saa todella harvoin.

Olen luonut moniin paikkoihin ylivoimaisesti parhaan asiakaspalvelun. En tarkoita sellaista ihan hyvää. Tarkoitan niin hyvää, että alkaa tapahtua ihmeellisiä asioita. Sellaisia joita et edes välttämättä suostu uskomaan, koska et ole kokenut sellaista palvelua.
Mutta esimerkki: Eräässä huonekalu myymälässä laitoimme asiat kuntoon. Olin vielä paikalla ja näin sekä kuulin tämän itse. Eräs asiakas ei suostunut tekemään päätöstä millään. Hän halusi välttämättä lähteä käymään muissa kaupoissa. Kaikki tiedämme, että se ei ole hyvä asia. Myyjä oli aivan loistava ja hoiti asian paremmin kuin hyvin. Silti asiakas lähti. Kävi niin, että hän tuli takaisin. Asiakas kertoi, että naapuri kaupassa oli vastaava sohva 1200€ halvemmalla. Hän kertoi, että palvelu oli niin huono ettei voinut ostaa. Hän osti sen tältä myyjältä 1200€ kalliimmalla!! Ei tällaista kuule ihan joka päivä.
Olen saanut nähdä vastaavia paljonkin. En toki 1200€:n juttuja, mutta pienempiä.
Kun tällaista tapahtuu, uskaltaa väittää että palvelu on erinomaista.

Haluan auttaa teillekkin erinomaisen palvelun. Tiedän, että pystyn siihen. Olen tehnyt tämän hyvin usein. Kuluttaja kaupassa sekä yrityskaupan puolella. Haluan teille sellaisen palvelun että asiakkaat tulevat takaisin vaikka saisi muualta halvemmalla. Sellaisen, että asiakkaat kehuvat teitä naapureilleen ja työkavereille. Sellaisen palvelun, että heidän on pakko jakaa kokemus muillekkin sosiaalisessa mediassa. Tällaisen palvelun haluan teille. Haluatko sinä?

Mikäli haluat, soita 045 6366 022. Voit myös laittaa viestillä yhteydenotto pyynnön.

Teen myös asiakastyytyväisyys mittauksia. Kysyn asiakkailtasi puolestasi onko he tyytyväisiä teihin. Jos ovat niin miksi ja jos ei niin miksei.

Terveisin

Matti Hämeenaho
Valmentaja

Puh: 045 - 6366 022
matti(ät)hameenaho.fi
www.hameenaho.fi

LinkedIn: Matti Hämeenaho
Twitter: @MattiHameenaho




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti